Sea of Thieves nejrychleji prodávanou novou značkou této generace
Chlubivý Microsoft.
Je zatím úspěšnější než Horizon Zero Dawn a to už je co říct. Otázkou je, jestli by tomu tak bylo i bez nového umístění na službu Xbox Game Pass, což zpřístupnilo hru komukoli za pouhých 150 Kč na měsíc.
Microsoft dnes hrdě prohlásil, že Sea of Thieves (Alza.cz) je nejrychleji prodávanou novou first-party značkou této generace konzolí, byť se možná trochu srovnávají jablka s hruškami (hra za plnou cenu aspoň patnácti stovek vs. 150 Kč). UPDATE - Aaron Greenberg z MS dodatečně uvedl, že do toho "nejrychleji prodávaného" údajně nezapočítali hráče přes Game Pass.
Vděčí za to milionu hráčů v den ostrého startu a nynějším více než dvěma milionům hráčů po týdnu od 20. března. Hra je jedničkou nejen v britské hitparádě krabicovek, ale i v digitálkách na Xbox Store i nejlépe prodávanou vlastní hrou od Microsoft Studios pro Windows 10 (mezi ně řadí např. i Quantum Break, ReCore či Sunset Overdrive, které asi nebylo těžké překonat). A teď si představte, že podobně bývalo mohlo dopadnout Fable Legends, pokud by nebylo na poslední chvíli zrušeno...
Námořní onlinovku s piráty streamovalo přes 100 tisíc lidí, což zařídilo 10 milionů sledovaných hodin. Vše se pak promítlo i do nově uzavřených přátelství na Xbox Live (půl milionu) a 400 tisíc hráčů se připojilo do Xbox Clubu, aby tam nasdílelo své příběhy.
Vzhledem k tak velkému zájmu se studio Rare snaží, aby udrželo servery v provozuschopném stavu a vyřešilo nejurgentnější problémy s hrou jako takovou (pozdržené odměny hráčům, pozdržené achievementy, potíže s připojováním do hry ve špičce, dočasně chybějící předměty, problémy s výkonem na Xbox One X, neobdržení Black Dog Pack).
Včera proto vydalo první update klienta, který má 20 GB, jelikož to je de facto celá aktualizovaná hra (mít to jako malý patch by prý zdrželo vydání o několik dnů, příště už má být menší).