Sbohem Resident Evil 2 Reborn
Capcom zařídil konec projektu.
Když byl minulý týden potvrzen vznik remaku Resident Evil 2, bralo se to jako pozitivní zpráva.
Jenže jak se nyní ukázalo, přináší to s sebou i nepříjemný vedlejší efekt pro téměř dokončený, na toto léto plánovaný fanouškovský remake Resident Evil 2 Reborn na Unreal Enginu 4.
"Capcom nás ještě před oznámením kontaktoval se žádostí, jestli by nám nevadilo, pokud bychom náš projekt zastavili, protože má s předělávkou druhého dílu dlouhodobé plány," vysvětlili tvůrci modu z InvaderGames.
Rozhodli se tedy držiteli práv vyhovět, i protože s nimi neválčil po zlém (jako to má ve zvyku třeba Bethesda), nýbrž je pozval k sobě na schůzku a nabídl jim případnou možnost spolupráce na oficiálním remaku, který je zjevně teprve v plenkách.
Hráči si tak na opáčko Resident Evil 2 v moderní grafice budou muset počkat minimálně o rok déle, než dosud předpokládali, a navíc pro ně už nebude dostupný bezplatně, jako tomu mělo být u Reborn.