Skip to main content

Samotný šéf Gabe Newell pomáhá zákazníkům

Zdokumentovaný případ výjimečnosti.

Asi každý, kdo se někdy setkal se zákaznickou podporou těch nejpopulárnějších internetových služeb, ví, že jakákoli reakce, natožpak řešení trvá dlouhé týdny, pokud se tedy vůbec povede. I proto je tento případ výjimečný a stojí za pozornost.

Jeden obyčejný hráč zkusil napsat e-mail přímo šéfovi Valve, Gabe Newellovi, aby mu pomohl s vyřízením jeho požadavku na zákaznické podpoře Steamu. A kupodivu za pár hodin dostal odpověď, ve které mu "ten nejvyšší" nabídl asistenci, protože prý "ke konci dne všichni ve Valve pracují na podpoře." Gabe to ze své pozice popohnal a záležitost s resetováním hesla byla záhy vyřešena.

Něco takového, aby se miliardář stojící v čele firmy, přední herní služby s obřím obratem osobně zabýval žádostmi běžných uživatelů, je naprosto nevídané (mj. také docela riskantní s různými viry či podvodníky apod. v mailech). Podobní šéfové i nesrovnatelně menších firem spíš uzavírají zásadní obchody a určují dlouhodobou vizi, jinak mají na vše lidi a denní agenda bývá pod jejich rozlišovací schopnost. I proto všichni Steam a Valve tak milují, protože jsou odlišně fungující společností než většina ostatních.

"Je úplně v pořádku, pokud mě lidé kontaktují, když mají nějaké problémy," dodal k tomu Newell (via TechnoBuffalo).

Read this next