S reklamou na Xbox Series X od Wallmartu si budete připadat staří
Pokryje celý herní život.
Je standardizovaná jak z nějaké učebnice marketingu, předvídatelná, typicky americká, s přehrávanými výkony aktérů a nesmí tam chybět roztomilé mimino.
Přesto se většině líbí, jelikož stručně a zřetelně vystihuje, o čem jakákoli herní konzole je - o zábavě pro celou rodinu.
A ani tolik nevadí, že si při jejím sledování možná budete připadat už moc staří, když během třiceti vteřin v podstatě zrychleně sesumíruje váš celý herní život.
Televizní reklama od Wallmartu na Xbox Series X a S nepochybně vznikla za peníze Microsoftu a dokládá, jakou důležitost startu za pár dnů klade - přestože se ví, že počáteční zásoby jsou dávno rozebrané.
Také dosud nebývalo zvykem, aby si každý řetězec točil své vlastní spoty.
Stejný nápad, avšak v úplně jiném, punkovějším stylu, aplikovala Sony pro její starší spot na PlayStation, aby připomněla, že pro hráče tato značka existuje už od roku 1995: