S PC verzí Red Dead Redemption se nikdy nepočítalo
Nedávala by smysl.
Bývalý pracovník Rockstaru a hlavní designér multiplayeru se ve streamu vrátil k otázce, proč oblíbená akce z Divokého západu nikdy nevyšla na počítače, jak si mnozí přáli a jak to svého času měla nahozena spousta obchodů.
"S vytvořením PC verze Red Dead Redemption se nikdy nepočítalo. Byl jsem docela v šoku z toho, že vůbec Rockstar udělal PC verzi Grand Theft Auto 5," prohlásil Kris Roberts.
Během vývoje prý hra běžela na počítačích, které sloužily jako pracovní nástroj, přiznal. Avšak kvůli licencování pro konzole atd. bylo každému jasné, že vždy půjde jen o titul určený pro PS3 a X360 (Alza.cz). V Rockstaru prý nikdy vážně nepřemýšleli o optimalizaci RDR pro PC.
Než teď začneme namítat, ať se bývalý pracovník studia podívá na počet prodaných kusů GTA 5 pro PC, asi se sluší upozornit na to, že v roce 2010 ještě digitální distribuce nefrčela jako dnes.
Ostatně, Rockstar otázky kolem případného PC portu Red Dead Redemption adresoval už v roce 2011, kdy v odpovědích fanouškům otevřeně řekl, že tato verze jim po technické, vývojové ani obchodní stránce nedávala valný smysl. Tohle se obvykle říká, když by něco stálo spoustu peněz, času a lidských zdrojů, ale nevyplatilo by se to pak na aspoň trochu slušném odbytu.
Nezbývá než doufat, aby dlouho spekulované pokračování RDR šlo ve šlépějích GTA 5 a po pár letech se objevilo i na počítače.