S jakými problémy se zatím potýká Star Wars Eclipse
Nebude to snadné...
Obdobné zprávy slýcháváme spíš o dlouho známých hrách typu Beyond Good and Evil 2 nebo Skull and Bones, nikoli o těch, které byly teprve nedávno oficiálně odhaleny.
Insiderovi Tomu Hendersonovi však můžeme věřit, protože on byl tím prvním, kdo existenci celého projektu vyzradil veřejnosti, mnoho měsíců před oznámením.
Ve svém vánočním videu se pustil do rozboru problémů, se kterými se má zatím Star Wars Eclipse potýkat.
Celý projekt prý původně vznikl jako MMORPG nazvané Project Karma, které Sony odmítlo pro Detroit. Quantic Dream proto zrecyklovali grafické podklady, aby to nabídli LucasFilm pro novou Star Wars hru.
Jenže vývoj drhne, ani po 18 měsících tvorby zatím není k dispozici hratelná verze. Ani se údajně zatím nepovedlo přijít s multiplayerem.
Jedním z viníků má být engine, který se sice hodil pro uzavřené levely a limitovaný počet NPC postav v Beyond či Heavy Rain, ale ne pro takový rozsáhlejší projekt.
Francouzské studio Quantic Dream prý chtělo najít kupce, aby tak sehnalo další zdroje, avšak osočení v médiích odradilo veškeré potenciální kandidáty. To navíc ztěžuje i nábor nových posil, které se raději rozhodnou pro jiného zaměstnavatele.