Různorodý a učenlivý Hitman: Absolution
Bude mít nejvíc levelů z celé série.
Nadcházející stealth akci Hitman: Absolution se její vývojáři z IO Interactive snaží načrtnout skutečně s nadhledem. Z posledních rozhovorů Toreho Blystada například víme, že hra nebude snažší než předchozí díly, má být ale snadnější a snažit se hráče učit.
"Historicky je Hitman velmi těžkou sérií, ale tentokrát se soustředíme na to, abychom hráči pomohli do téhle hry vklouznout," řekl Blystad. "Aby pochopil herní principy i svoje rozhodnutí, spíš než jen tak bloumal kolem a zabíjel lidi bez důvodu."
Díky nové dynamické AI prý ale tahle cesta bude schůdnější než v předchozích dílech Hitmana, kde sice teoreticky šlo všechny postřílet, ale bylo to poměrně obtížné. Díky vylepšené AI nepřítele má nyní být i tento způsob hry snažší.
V jiném interview s OXM zase Blystad přiznal, že Absolution bude mít víc levelů než kterýkoli předchozí díl série. Jednotlivé lokace mají být co nejrůznorodější, abyste se při hraní nenudili.