RPG systémy v Dragon Age 3 budou základem pro další Mass Efect
Mass Effect bude více hardcore RPG?
Série Dragon Age a Mass Effect od BioWare byly vždycky dost rozdílné. A teď zrovna nemyslíme to, že jedna série je fantasy a druhá sci-fi. Spíše jde o to, že Dragon Age (alespoň ten první, kterému se má prý trojka více podobat) byl hardcore RPG a Mass Effect spíše akční RPG, kde "číslíčka" neměla takovou váhu. Aaryn Flynn z BioWare ale na E3 naznačil, že to by se mělo změnit.
Řekl totiž, že všechny budoucí BioWare hry by měly mít více homogenní RPG systémy. "Hodně investujeme do Dragon Age: Inquisition a jeho RPG systému, takže bychom ho mohli využít, jakmile bude vybudovaný, pro Mass Effect a novou herní značku, na které také chceme pracovat," prozradil Aaryn Flynn.
Má to být podle všeho podobný způsob využívání již hotového, jako v případě enginu. Jak známo, všechny budoucí hry BioWare budou používat engine Frostbite 3 od DICE.
Aaryn Flynn byl pak také dotazován, vzhledem k tomu, že Dragon Age 3 bude spíše hra s otevřeným světem, zda takovou změnu čeká i Mass Effect. Na což odpověděl: "Mohlo by. Zrovna pracují na základním designu."