Rozrůstající se svět v PlayStation Home
Už je tu přes 7 milionů obyvatel.
PlayStation Home, online aplikace konzole PS3, resp. virtuální online svět, se nám utěšeně rozrůstá. A to jak co do jeho obyvatel, tak míst, která tady lze navštívit. V prvním případě je řeč o 7 milionech lidí, kteří se tu již angažují, z čehož celé 3 miliony připadají na Evropu. Dalším číslem je 6 milionů virtuálních věcí, které si tito obyvatelé v rámci Home již stáhli (sem patří nejrůznější doplňky pro vybavení bytu, ošacení, atd.).
Průměrná doba, kterou každý uživatel v Home světě stráví, má být 56 minut. Přičemž z 80% jde o muže ve věku 18-35 let. Proč je tomu vlastně tak (na mysli se má nízké procento ženského pohlaví) dokreslují aktivity, jež jsou v Home aktuálně přístupné. Leteckou atrakci Air Race, což je de facto taková milá hříčka, dosud navštívilo téměř 900,000 unikátních uživatelů. Nebo jinak, zaznamenala na 2,5 milionu návštěvníků a 575,000 hodin hraní. Vytvoření Air Race v rámci Home mělo přitom stát cca 110,000 EUR, přičemž jeho marketingová hodnota se odhaduje na sumu více jak desetkrát vyšší!
Tříměsíční kampaň propagující v Home filmové Watchmeny přilákala, skrze exkluzivní video, přes 800,000 unikátních návštěvníků, čehož resultem má být přes 9 milionů zhlédnutých minut. Nebo ještě jinak, Watchmeni celkem zaznamenali na 3,2 milionu zhlédnutí.
Naproti tomu dvoutýdenní propagace Star Treku měla za následek 250,000 zhlédnutí videa a prodej 450,000 Star Trek obleků. Za stejnou časovou periodu si 125,000 lidí našlo čas zahrát puzzle hry ze světa Transformers. Tady dost možná kvůli gratis zisku trička a dále možnosti - či motivaci, při kompletaci všech nabízených her, zisku virtuální trofeje.
Ovšem v Sony připomínají, že hlavním mottem Home aplikace není generování dalších peněz. Jakkoliv se pro tyto účely chystá zbrusu nová featura - definice vlastní měny v rámci Home univerza. Má tu jít především o jakýsi pokrokový online rozcestník. Za připomenutí stojí, že v Home se již nacházejí místnosti pro hraní online her jako Warhawk, Resistance 2, LittleBigPlanet či Street Fighter IV, kde je možné se s přáteli domluvit na volbě mapy a taktiky. Uvedené má být přitom postupem času nedílnou součástí každé PS3 hry.