Rozšíření PS4 a X1 na trhu je o 44 procent vyšší než u minulých konzolí
EA a jejich výsledky.
Skoro to vše až navozuje pocit, že aby se někomu na současné velmi prosperující herní scéně nedařilo, musel by vše pořádně zvorat nebo být úplně neschopný.
Finanční výsledky Electronic Arts za druhé čtvrtletí kalendářního roku, kdy skoro nic nevydali, skončily vysoko nad předpoklady (podrobnosti dle platforem) a vyhlídky na podzim mají ještě vyšší zejména díky Star Wars Battlefront a díky příjmům z titulů pro PlayStation 4. Digitální prodeje tvořily 77 procent tržeb EA.
Podle nich jsou nyní PlayStation 4 a Xbox One o 44 procent rozšířenější v domácnostech, než předtím byly po stejnou dobu (za rok a půl) od uvedení PS3/X360. Lidé si také průměrně pořizují více her než během minulé generace konzolí. Do konce 2015 má být dle odhadu EA na trhu celkem 49 milionů konzolí, což není nic nedosažitelného vzhledem k předpokladům Sony.
EA také před akcionáři označili ohlasy na E3 odhalení Mass Effect Andromeda "za extrémně pozitivní". Dost si slibují i od příštích Hvězdných válek od studia Visceral, vedené ženami Amy Hennig (ex Naughty Dog) a Jade Raymond (ex UbiSoft).
I znovu potvrdili, že nový díl Battlefieldu vyjde na podzim 2016 (vědělo se už dávno) a že během ledna-března 2016 vypustí vedle plošinovky Unravel ještě další dvě nové (ještě neohlášené) značky. Pro ten příchod Dragon Age Inqusition na službu EA Access nadále platí konec léta, pro Mirrors Edge Catalyst a Plants vs Zombies Garden Warfare 2 první čtvrtletí 2016.