Rozdíl v Diablo 4 oproti trojce spočívá v animacích
Bude to jen první kapitola příběhu.
Zase jsme o něco chytřejší o vlastnostech Diablo 4.
Uměleckého ředitele Johna Muellera z Blizzardu totiž na kus řeči odchytili AusGamers a nasbírané informace dávkují hezky postupně, aby to vydalo na vícero článků.
Proč máte mít z hraní čtyřky úplně jiný pocit než ve trojce? Hlavní příčina prý spočívá v animacích.
Do hry prý přibyla spousta animačních technologií, až to celé trochu připomíná to, co jsme slyšeli od Naughty Dog o změnách v The Last of Us 2.
"To, kterak bylo dříve nutné animace celé vykonat a pak je zase zastavit, než se aktivovala jiná animace postavy, nyní bude fungovat odlišně. I díky zvýšenému rozlišení vám bude připadat, že celý pohyb je teď mnohem plynulejší, a otáčení postav probíhá lépe než kdykoli dříve".
Jak známo, vývojáři u tohoto dílu poprvé používají fyzikálně založené renderování, takže všechny objekty působí hezčím dojmem než dříve, stejně jako třeba textury. V některých těchto věcech bylo Diablo 3 už poněkud zastaralé.
Za pozornost stojí i jiný výrok, že Diablo 4 je pouze první kapitolou nového příběhu, jako by šlo o první kapitolu nějaké knihy. Blizzard prý chce odvyprávět opravdu velký příběh a předpokládá, že to zabere hodně času, tedy více her. V této první kapitole se vše točí okolo Lilith coby klíčové osoby příběhu. V příštích kapitolách to zase bude o jiných postavách, jak nových, tak některých jiných, které se vrátí.