Skip to main content

RollerCoaster Tycoon World a uživatelský obsah

Myšlenkové pochody Atari.

Jak do svého zábavního parku přidáte stovky objektů vytvořených uživateli a proč je podpora takového obsahu klíčová, vypráví výkonný producent Matt Labunka z Atari v nejnovějším videu. Do dlouho odkládaného Rollercoaster Tycoon World vše dostanete za pomoci Steam Workshopu a pluginu do enginu Unity 5.0, na nějž hra přešla po kritice zastaralého vizuálu v debutovém traileru.

Watch on YouTube

Své výtvory budete moci samozřejmě sdílet s ostatními a tvůrci říkají, že se snaží, aby všechno bylo maximálně jednoduché. Tahle série prý odjakživa podporovala široké možnosti přizpůsobení hráčem, takže není divu, že nyní se s uživatelsky vytvořeným obsahem počítá a je pevně zakomponován v uživatelském rozhraní, nikoli jen jako nějaký přílepek. Hráči si vytvoří nejen vlastní 3D objekty, mají-li na to schopnosti a externí software, ale i scénáře a různé perličky, jako třeba sopku. Datum vydání zatím není známo, naposledy se mluvilo o jaru.

Read this next