Rok 2022 byl na Xboxu slabota, přiznal Phil Spencer
"Je to moje vina".
Xboxový prezident poskytl IGN zajímavý rozhovor, v němž neutekl před několika ne úplně příjemnými otázkami.
Jako vždy sympatický Phil Spencer tam přiznal, že rok 2022 měli velmi slabý na velké exkluzivní hry pro Xbox a že to je hlavně jeho vina.
Kdo si pamatuje na dřívější sliby Microsoftu, jak vypustí jednu velkou pecku každé čtvrtletí, ten totiž musel být nevyhnutelně zklamán:
"Náš příslib fanouškům byl, že budeme mít kontinuální příliv nových skvělých her, které si užijí jen na naší platformě. Ale v roce 2022 jsme toho neudělali dost, abychom to naplnili, o tom není žádných pochyb. Jelikož jsem šéfem celého xboxového byznysu, mohu za to já".
Tento závazek vůči hráčům prý berou velmi vážně jak on, tak xboxová studia. Proto se aspoň těší na to, co nabídnou v roce 2023. Konkrétní však být nechtěl, aby nic neprozradil.
Minecraft Legends vyjde 18. dubna, Redfall 2. května, konec ledna zařídil trojici her (GoldenEye 007 Remake, Age of Empires 2 Definitive Edition pro konzole a hlavně překvapivý hit Hi-Fi Rush), avšak osud Forza Motorsport či Starfieldu zůstává stále nejasný.
"Když si před sebou vybavím práci na zbytek tohoto roku, myslím, že bude vzrušující. Přesunuli jsme se z práce z domova do normálních podmínek, což by pro celou branži mělo zajistit lepší pracovní rytmus," naznačil důvod častých skluzů Spencer.