Rodičovská TV reklama na God of War Ragnarok
+ prosba tvůrců k předčasnému prodeji, deníček o kreaturách, odbyt předchůce.
Kdo snad doufal v nějaký renderovaný filmeček, bude zklamán, Sony na to tentokrát šla úplně jinak...
Hraný TV spot k blížícímu se vydání God of War Ragnarok se bude líbit všem těm, kteří rozumí dobře anglicky a mají smysl pro nadsázku.
Stejně jako téma hry totiž pojednává o vztahu mezi rodiči a dětmi. Za tímto účelem sem byli angažováni slavní herci Ben Stiller, John Travolta a basketbalista LeBron James - každý se svým skutečným dítětem, aby v jakési skupinové terapii probrali, jak by se mohli poučit z toho, co předvádí Kratos v God of War.
Studio Sony Santa Monica mezitím lituje toho, že některé obchody porušily smlouvy ohledně data vydání o dva týdny. Ostatně i sama Sony omylem někomu předčasně poslala bundle PS5 s God of War namísto jiné hry.
Šéf tvůrců Cory Barlog nejprve na Twitteru napsal, že to je velké zklamání. Pak dodal, že lituje toho, že lidé musejí kličkovat mezi spoilery, pokud by chtěli zažít vše až na vlastní kůži. Je to prý úplně stupidní. Situace je pro celý vývojářský tým neuvěřitelně stresující.
Oficiální vyjádření výrobce následovalo a bylo mírnější: "Jak se blížíme k premiéře Ragnarok, je pro nás velmi důležité, aby si ho hráči užili bez spoilerů. Proto prosíme, abyste brali v potaz fanoušky, kteří opravdu nechtějí vidět žádné klipy, nahrávky či vyzrazení příběhu v předstihu, a abyste to nesdíleli pro ostatní. Snažíme se, abychom tyto věci odstranili z internetu, ale faktem je, že vše pochytat nelze".
Mimochodem, minulého dílu God of War z 2018 se podle fiskálních výsledků Sony celkově prodalo už 23 milionu kusů, v čemž je započítána i PC verze.
Poslední dnešní novinkou k Ragnarok potom je sedmiminutový vývojářský deníček o návrhu postav a kreatur ve hře: