Rockstar odpovídá zaměstnancům
Na stížnosti okolo Red Dead Redemption.
Rockstar konečně oficiálně odpověděl na anonymní stížnosti zaměstnanců ze studia Rockstar San Diego. Ti do světa pustili své pochyby o nadcházející kovbojce Red Dead Redemption, i o tom, jakým způsobem je vyvíjena.
Sama firma k tomu uvedla, že jde nanejvýš o pár "anonymních přispěvatelů na internetových diskusích, které ostatní berou jako fakt". "Mrzí nás, pokud se některým našim bývalým zaměstnancům ve firmě nelíbilo nebo se v ní nemohli dostatečně tvůrčím způsobem projevit," říká Rockstar.
O své zaměstnance se prý Rockstar vždy staral tím nejlepším možným způsobem, "jinak bychom mohli těžko produkovat tak obrovité a kvalitní hry". Připomeňme si však ještě, co tvrdí druhá strana.
Kolegové ze serveru Joystiq s odvoláním na anonymní zdroj v Rockstaru zhruba před dvěma týdny přetiskli stížnost k okolnostem vývoje Red Dead Redemption.
Ve studiu prý panuje ponurá atmosféra, protože od rozpuštění původního týmu autorů Midnight Club se všechno obrátilo vzhůru nohama: lidé, kteří vývoj (nyní zrušného) příštího dílu závodů sabotovali, se najednou dostali do čela týmu a začali o všem rozhodovat.
S kovbojkou jsou prý jinak velmi vážné potíže, celý loňský rok byla v hrozivém stavu a nijak zásadně se to dle vývojářů na ní pracujících nezlepšilo. Podle jiného anonymního zaměstnance je titul ve vývoji už šestým rokem kvůli špatným manažerským rozhodnutím a prý nemá šanci na to, aby si na sebe zpětně vydělal, protože to by musel prodat pět milionů kopií (= zcela nereálné ani se sebelepšími recenzemi).
Rockstar a jeho zaměstnanci se tedy nakonec shodnou na jediném: Red Dead Redemption se rozhodně nemá zaplatit, v to totiž nevěří ani ti největší optimisté. Vzniká jedině proto, aby dokázalo, že studio Rockstar San Diego dovede udělat špičkový áčkový titul.