Rise of the Tomb Raider třikrát větší než minule
A bez loadování.
Na to, že má nová Lara Croft dorazit na obraovky už za tři měsíce, toho o ní ještě příliš nevíme. Napravit se to rozhodl šéf vývojářů z Crystal Dynamics, když promluvil o herním světě.
"Stejně jako minule se snažíme o zážitek bez přerušování. Od momentu, co začnete novou hru až po konec hraní, pokud tedy nezemřete, budete mít soustavný zážitek bez jakékoli loadovací obrazovky."
Brian Horton to pro GamingBolt zdůvodnil snahou o vtažení hráče, jak to jen jde, tudíž přechody mezi misemi vůbec nezaregistruje.
Vedle hlavního příběhu má být důležitá i rozloha prostředí, které můžete jen tak prozkoumávat - to bude v Rise of the Tomb Raider třikrát větší než v předešlém dílu série. Větší mají být i kobky, ve kterých budete skládat vícero hádanek najednou a pak do sebe zapadnou.
Lezení po stromech a plavání tu jinak nebude sloužit pouze k rychlejším přesunům, ale má být přímo využitelné i v boji. Hra vyjde pro X1/X360 už 10. listopadu, na PC v zimě a pro PS4 o Vánocích 2016 - více v kompletním zpravodajství, objednávku můžete učinit na Alza.cz.