Revolver od BioWare měl být duchovním nástupcem Jade Empire
Po 15 letech odkryty artworky.
Měl to být duchovní nástupce Jade Empire, ale hra nikdy nebyla oficiálně ohlášena.
Project Revolver se měl odehrávat v blízké budoucnosti, vsadit na typické, nelineární vyprávění příběhu od tohoto studia, sandboxový svět k prozkoumání a hodně parkúrové akce.
Ve vývoji byl mezi roky 2005 až 2008 s cílením na PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Během té doby prý prošel mnoha změnami, což je běžné.
Když tvůrcům došlo, jaký obří rozsah to bude mít, najali si dokonce pomocníky ze studia Big Sandwich Games, bývalé pobočky Rockstaru ve Vancouveru, aby se postarali o některé věci v otevřeném světě. Ale nakonec to nikam nevedlo, protože padlo rozhodnutí soustředit se raději na Dragon Age: Origins a Mass Effect 2.
Artworky níže po patnácti letech mlčení odhalil grafik Matt Rhodes, protože hra už není tajemstvím díky zmínce v nedávné knize "Bioware: Stories and Secrets from 25 Years of Game Development".