Resident Evil 5 PC jen běžným portem
Alespoň tak to vidí jeho producent.
Masachika Kawata neboli producent Resident Evilu 5 se nedávno vyjádřil k blížící se PCčkové verzi hry.
"Když se to vezme kolem a kolem, půjde o běžný port z konzolí," říká. "Ale už ta konzolová verze byla místy příliš náročná na hardware, takže když na PC zvedneme rozlišení a přidáme detaily, dostaneme se tím zhruba na takovou vizuální úroveň, jakou jsme pro hru původně zamýšleli."
To všechno díky vlastnímu enginu, kterému v Capcomu říkají MT Framework. "Podporuje všechny tři platformy naráz, takže každá změna v kódu se okamžitě projeví i v konzolových verzích - to nám během vývoje ušetřilo spoustu času," tvrdí Kawata.
A co že hra kromě již dříve zmiňované podpory 3D brýlí nabídne? "Lepší grafiku, větší zapojení výkonu procesoru, plynulejší běh snímků za vteřinu, extra vysoké rozlišení a nový mód Mercenary, který zvyšuje počet nepřátel na obrazovce," vypočítává producent.
Pokud byste nevěřili, že to všechno váš stroj dokáže, nezapomeňte si ověřit systémové požadavky hry.
Resident Evil 5 pro PC by u nás měl být k dostání začátkem října s českými titulky.