Resident Evil 7 si už pokryl svůj vývoj
+ proč nemá odbyt jako šestka?
Capcom pohovořil se svými investory na téma nedávného Resident Evil 7 (Alza.cz).
Dobré je, že nyní, pouhých pár týdnů po vydání, se už z tržeb podařilo pokrýt náklady na vývoj celé hry. Výdaje na marketing, které obvykle mají srovnatelnou výši, zřejmě ještě asi ne (proto to výrobce takhle formuloval), až časem.
K 10. únoru byly na trh vyexpedovány 3 miliony kusů hry. Jak Capcom vysvětluje, že to je méně, než kolik dodal na pulty obchodů minulých dílů Resident Evil 6 a 5?
"Může se to jevit jako pokles, ale může za to široký rozmach digitálních distribucí a také změny obvyklé křivky prodejů. Dříve se prodávaly hodně na začátku a pak už méně, ale nyní se odbyt drží delší dobu."
Firma si věří, že díky tomu by pořád mohla zvládnout dosáhnout na předpokládané 4 miliony kusů ke konci fiskálu (konec března). Vděčí za to prý pozitivním recenzím později od vydání jak od médií, tak od běžných zákazníků.
Od DLC (jako aktuálně vydané Banned Footage Vol. 2) nějaké velké tržby Capcom nečeká, mají být jen doplňkem k základní hře, která je tím hlavním. Nicméně věří, že postupně dávkovaná DLC budou Resident Evil 7 neustále připomínat a prodlouží životní cyklus hry, takže celkově by odbyt mohl překonat předchůdce (rekordní RE6 je na 6,7 milionu kusů).