Resident Evil 6 nejprodávanějším startem Capcomu
Nářky části publika přirovnal k hádkám rodičů o výchovu dítěte.
Přestože mu někteří recenzenti dali patřičně "sežrat" odklon od původního stylu a absentující vizi kvůli zcela rozdílným kampaním (Martin Zavřel budiž pověstnou výjimkou s 8/10), výrobce Resident Evil 6 může být nadmíru spokojen. Hra dokázala ještě před vydáním nahnat tolik předobjednávek, že se z ní stal nový rekord firmy co se týče počtu vyexpedovaných kusů v první várce.
Capcom konkrétně dokázal poslat na celosvětový trh celkem 4,5 milionu kusů. Samozřejmě, některé se nemusejí prodat koncovým zákazníkům nebo mohou být časem zlevněny, ale obchody jistě dobře vědí, proč si takový závoz naobjednaly. Díky tomu by tvůrci mohli dosáhnout celkových 7 milionů kusů, což by z Resident Evil 6 dělalo nejúspěšnější titul Capcomu, když Street Fighter II je na 6,3 milionu a předešlý Resident Evil 5 na 5,8 milionu.
Výkonný producent Hiroyuki Kobayashi se jinak rozhodl vyjádřit k té negativní auře, která hru obklopuje, protože je pravda, že se nezalíbila jen jednomu nevýznamnému světovému médiu, ale hned mnoha z nich. A je to přesně takové přirovnání, jaké bychom mohli čekat od Japonce s odlišnou mentalitou.
"Vždy si Resident Evil představuji jako dítě, kdy jedním z rodičů jsou fanoušci a druhým rodičm jsme my tvůrci. Jednotlivé díly série jsou pak našimi potomky, které jsme spolu splodili. A stejně jako to chodí v reálném životě, kdy se rodiče neshodnou na výchově dospívajícího dítka, tak i s hrou to je stejné. Sice se vždy snažíme naslouchat druhé straně a brát to v potaz, ale na druhou stranu se jimi nemůžeme úplně řídit, když se snažíme o vytvoření něčeho svěžího, kam se má série ubírat," sympaticky vysvětlil Resident Evil 6 na Oficiálním PS3 Blogu.