Remedy vysvětlují Alan Wake rozhodnutí
Za X360 verzí má být velikost studia.
Oskari Häkkinen z Remedy přidal další řádky k dřívějšímu vysvětlení, proč že vlastně hra Alan Wake na PC nebude. A vyjádřil se též ke kritizované výmluvě na údajně větší konzolový komfort hraní u TV:
"Nikoliv, nechceme říci, že si PC hráči tuto hru nemohou dostatečně užít. Ale na rovinu, jsme velice malé studio, čítající 50 lidí. A z toho důvodu je pro nás rozumnější soustředit se jenom na jednu platformu. Aktuálně se tedy plně soustředíme na verzi hry pro Xbox 360 s tím, že nepřemýšlíme o budoucnosti."
Zdali v téhle budoucnosti bude někdy prostor i pro PC podobu Alan Wakea musí dle Häkkinena rozhodnout až Microsoft, který se zatím tváří neústupně. Takže hráči musí vzít zavděk konzolovou alternativou, která se dne 21. května objeví v Evropě na X360.