Skip to main content

Remedy připravují čtyři projekty

+ port vynášejícího Control pro nextgen.

Určité pochybnosti z podzimu jsou dostatečně rozptýleny. Ocenění Control pro nejlepší umělecké směřování na The Game Awards 2019, ocenění mezi nejlepšími hrami loňského roku od mnoha magazínů, zájem osobností o napsání děje filmu... to vše s nízkým rozpočet jen 30 milionů dolarů, proto nebylo potřeba mít ohromující odbyt, i díky penězům od Epicu za exkluzivitu.

Finanční výsledky Remedy tedy hlásí tržby 18 milionů eur (+63%) a provozní zisk 5 milionů eur (v příštím roce by se mělo dařit ještě lépe). Není divu, že ohlásili port Control pro PlayStation 5 a Xbox Series X, vedle těch dvou placených rozšíření k vydání letos.

Krom toho finské studio s celkem 248 zaměstnanci na plný úvazek připravuje singleplayerový zážitek CrossFire X pro Xbox One (2020). A také Vanguard, dlouhotrvající živou službu / multiplayerovou hru na Unreal Engine 4, ve které se objeví typická hratelnost od Remedy (už existuje první interní hratelná verze).

Nejzajímavější je, že vzniká na vlastním Nortlight enginu ještě nějaký jiný projekt, zatím neoznámený. Dělá na něm dvacet lidí a brzy vstoupí do pre-produkce, dosud to prý bylo spíše o konceptu designu, průzkumu trhu, prototypech, technických základech, vyhodnocování rizika atd.

O co půjde, není jasné, ale dle zbytku, resp. rozložení portolia ze zdá, že by to mohla být opět nějaká áčková akce pro hardcore hráče, něco po vzoru Alan Wake, Quantum Break či Control.

Read this next