Remaky Max Payne jsou ještě mnoho let vzdáleny a dělá na nich minimum lidí
Vyplývá to z plánu Remedy.
Brzy to bude rok, co byly ohlášeny remaky prvního a druhého dílu Max Payne, ale pak se po nich slehla zem.
Drobný indikátor, kde se zadrhly a jak to s nimi vypadá, poskytla opět fiskální výroční zpráva finského studia Remedy - v návaznosti na to o rozpočtu Control 2 (mimochodem, jednička už je teď nakonec na 3,6 milionu kusů).
A není to potěšující zpráva, jelikož hry jsou pořád pouze ve fázi konceptu. Tedy ve velmi rané etapě vývoje, kdy na nich dělá jen malý tým o velikosti 20 až 30 lidí.
Vyplynulo to z jízdního řádu studia, které vysvětluje jednotlivé fáze tvorby her.
Nejdále je z nich teď Alan Wake, opět potvrzený na konec letošního roku. Oproti tomu Control 2, Codename Vanguard i Codename Condor jsou už v pokročilejším stavu (prověřování konceptu) než remaky Max Payne. Ty očividně nemají prioritu, jsou momentálně nejvzdálenější hrou Remedy, a tím pádem nemůže vyjít dříve než za několik let.