Skip to main content

Remake System Shock bude, ale až ve 2020

Kvůli návratu k původní vizi.

Konference GDC v San Franciscu představovala i příležitost odchytit tvůrce některých her, které se potýkají s potížemi.

Moderní remake legendárního System Shock z roku 1994 (neplést s pokračováním System Shock 3 od Warrena Spectora) byl minulý měsíc uložen k ledu, ale nakonec to s ním tak zlé nebude - jen se opozdí vydání až na začátek roku 2020 kvůli nutnosti předělat spoustu věcí.

Pověděli to PCGameru šéfové studia Nightdive, Stephen Kick a Larry Kuperman:

"Na základě ohlasů od podporovatelů na Kickstarteru jsme si uvědomili, že nejdeme tím správným směrem, co jsme jim slíbili. Proto se nyní vracíme k tomu, co jsme prezentovali v původním demu na Unity enginu".

Čili hra zůstane nadále na současném Unreal Engine, jen se bude snažit navodit stejnou atmosféru jako předtím na Unity, což se týká třeba světel nebo blikajíicích displejů.

"Problémem bylo, že jsme si vysnili spoustu vlastností hry, které by byly báječné, ale časem se z toho stal tak komplexní projekt, že se vzdálil původní vizi, která se jen snažila o novodobou intepretaci originálu," dodali tvůrci, kteří chtějí zůstat věrni svým slibům na Kickstarteru a uspokojit všechny ty, kteří jim přispěli peníze.

Naštěstí prodloužený vývoj o dva roky nezpůsobí, že jim dojdou, protože prý zaznamenali zájem od vydavatelů, kteří si nepřáli dražší a složitější verzi remaku, ale preferují ten původní plán "jen" s přímou modernizací klasiky - více se prý dozvíme v dubnu.

Read this next