Skip to main content

Režisér filmového Star Treku: Příbuzná hra nám uškodila

Vysypal kritiku na studio Digital Extremes.

Když s někým na něčem spolupracujete, obvykle spolu držíte basu, navzdory rozdílným názorům či pohledům. Režisér posledního filmového Star Treku: Into Darkness J.J. Abrams to ale cítí jinak a už to prostě muselo ven.

Nechal se slyšet, že oficiální hra od Digital Extremes bez debat jeho filmu nepomohla, resp. že mu prokazatelně spíš uškodila, když pro něj osobně byla obrovským zklamáním. Narážel tím na její nižší kvalitu, když v dubnu sklízela veskrze jen průměrné známky.

Filmaři prý na zrodu příbuzné hry nějak podíleli od samotného začátku, ale když si naplno uvědomili, že se vše neubírá tím směrem, jakým by chtěli, raději se stáhli a Digital Extremes nadále pokračovali sami, navzdory nesouladu.

J.J. Abrams by přesto rád, aby k budoucím Star Trekům nějaká hra vznikla, ale je zjevné, že už nikoli od tohoto studia. Jeho komentář je každopádně velmi nezvyklý, protože filmaři jindy vůbec neřeší, že licencované oficiální hry obvykle trpí mizernou úrovní, protože se jen těžko měří, zda mají nějaký vliv na návštěvnost filmu. Tady u Abramse to může souviset s tím, že se o hry zajímá, když spolupracuje na několika projektech např. s Valve.

Read this next