Redfall v závěrečných titulcích přiznal komplikovaný vznik, ale xboxoví hráči si ho nakonec užívají
Osobní poselství od tvůrců.
Upírská co-op akce je všeobecně považována za propadák, smutný je z ní i Phil Spencer a Microsoft ujišťuje, že Starfield dopadne lépe.
Jenže hráči si Redfall nakonec docela oblíbili, možná i kvůli tomu, že nic jiného velkého poslední měsíce na Xboxu nebylo, a díky automatické dostupnosti na předplatném Xbox Game Pass.
Podle TrueAchievements byla hra na Xboxu druhou největší premiérou letošního roku, hned za Atomic Heart. V týdnu končícím 7. květnem bylo Redfall v pořadí třetí nejhranější hrou, co se týče stráveného času s ní, populárnější bylo jen CoD Modern Warfare 2 a Fortnite.
Také vyšlo najevo, že hlavní tvůrci ze studia Arkane nechali v závěrečných titulcích malý osobní vzkaz:
Harvey Smith a Ricardo Bare tam přiznali komplikovaný vývoj hry kvůli několika důvodům. Jak kvůli koronaviru a pandemii, tak kvůli mrazivé bouři, která postihne Austin v Texasu pouze jedenkrát za století.
Když si v Arkane stanovovali cíl, toužili po udělání ambiciózní hře, která podtrhuje jejich kreativní hodnoty. Čili atmosférický herní svět, průzkum a herní mechanismy podporující a odměňující improvizaci. Výzvou samozřejmě bylo, jak tyto prvky přenést ze singleplayeru do co-opu ve čtyřech a aby nadále zůstaly funkční i silné ve struktuře misí v otevřeném světě.
"Ale naše přání vytvořit něco skvělého pro naše hráče nás navzdory problémům hnalo vpřed. Vytvářet Redfall bylo v těchto podmínkách poučné a inspirující. Chceme poděkovat všem našim partnerům z Arkane, Roundhouse i Bethesdě. Šlo o zážitek, který nikdo z nás nezapomene. Doufáme, že budete milovat Redfall stejně jako my".