Redaktoři: Uměle navýšené 4K rozlišení PS4 Pro z metru nerozeznáte
Poznatky potěší.
Kampaň Microsoftu, že pouze Xbox One Scorpio díky svému vyššímu výkonu za rok dokáže vykouzlit opravdové 4K hraní, zdá se, nepadne na úrodnou půdu.
Nezávislí redaktoři předních amerických specializovaných médií dostali šanci vyzkoušet si chystanou konzoli PlayStation 4 Pro (Alza.cz, 10.11.) a jejich poznatky hovoří jednoznačně ve prospěch Sony:
"Když se podíváte na demo Days Gone na dvou separátních televizích, z nichž na jedné je obraz nativně vyrenderován ve 4K a na druhé je uměle navýšen přes techniku checkboard rendering, obraz je prakticky nerozeznatelný," tvrdí ve svém článku Engadget a ostatní mu přizvukují.
Jediný rozdíl prý tkví v tom, že nativní 4K je více saturované a textury v trávě byly ostřejší. Ale když se na to díváte ze vzdálenosti metru či metru a půl při běžném hraní, je prý nemožné poznat rozdíly. Engadget také připomíná, že ne všechny hry budou muset používat fintu s checkboard renderingem.