Redakční blog: příprava na jaro
Vše má dobře našlápnuto k tomu, aby...
Hlavní březnový nášup hitovek zanedlouho odstartuje a redakce Eurogameru k nim připravuje bohatý podpůrný obsah, který vám je blíže představí a zároveň ukrátí čekání. A tím teď zrovna nemyslíme exkluzivní materiál k Diablu III sehnaný přímo od Blizzardu, nachystaný na páteční ráno.
Od EA jsme dostali speciální šanci zahrát si jeden singleplayerový level z Crysis 2 na PS3, v němž jsme se probíjeli podzemními tunely a obrovskými krátery v samém srdci New Yorku. Dojmy to budou jistě zajímavé pro všechny, kteří odolali vábení pirátů - přečtete si je ještě tenhle týden (poznámka: z uniklé verze není médiím dovoleno psát články; pokud by tak někdo náhodou učinil, EA budou požadovat okamžité odstranění článku).
Březnovou dvojkou v očekávanosti je Dragon Age II, k němuž budeme na EG mít například reportáž z komunitní akce nebo půlhodinové video z hraní, v němž je komentář hlavního designéra z BioWare opatřen českými titulky (jo, byla to fuška). Miloš Bohoněk navíc brzy rozehraje plnou verzi Dragon Age II a určitě neodejde z pankráckých kanceláří s prázdnou...
Ochuzeni nebudete ani o naše poznatky z Precursors (včetně užitečných modifikací), z prezentací březnových LEGO Star Wars III a The Sims: Medieval, Resistance 3 nebo bety multiplayerového Darkspore. Pavel Oreški se těší na Bullestorm, byť verdikt v den uvedení do obchodů zřejmě nedokážeme přinést, neb EA výjimečně neposkytují jeho review-verzi v předstihu.
Michal Jonáš je nadšený ze Stacking, unikátní puzzle adventury o skládání matrjosek pro XBLA/PSN. Josef Eisner zase dodělává videorecenzi Dead Space 2, o němž se stále ještě dost mluví. Marek Beniač stále online závodí v Test Drive Unlimited 2 pro druhou část recenze a hlásí, že servery se prý už umoudřily. Plus nějaké ty resty typu Ferrari Challenge, Divinity 2 datadisk, GoldenEye pro Wii či pár kinectích dozvuků.
V redakci se toho - vedle každodenního servisu se zpravodajstvím, trailery a obrázky - děje samozřejmě mnohem více, ale povídání o novém designu Eurogameru, změnách v konceptu na 2011, pilotním dílu nového typu článku nebo navázaném partnerství na rodícím se projektu si schováme na samostatné příspěvky.
Nelze být nepotěšen, že soustavné zásobování zajímavým obsahem se přímou úměrou projevuje na růstu návštěvnosti. Zkrátka, vše má dobře našlápnuto tím správným směrem, aby rok 2011 byl pro český Eurogamer tím doposud nejlepším. Buďte u toho.
Příjemný zbytek týdne,
Jan Doskočil
šéfeditor, novinkář a managing director Eurogamer.cz
Předešlé redakční blogy: Sezona končí, čas restů začíná, Ticho před bouří, První říjnový blog.