Skip to main content

Reakce na kritiku animací Mass Effect Andromeda

Plus nový obrázek.

Nedávné 4K video z PlayStation Meetingu vyvolalo všechno možné, jen ne smršť pozitivních ohlasů. Nemastné, neslané, generické, tuctové, jak nějaký neschválený prototyp Dead Space 4 a nikoli pokračování TOHO slavného Mass Effectu, se kterým to moc podoby nepobralo.

Mnoho výtek padlo konkrétně na adresu animací Rydera, na což se na NeoGAFu rozhodl neoficiálně zareagovat insider shinobi602, který je známý svými dobrými kontakty ve studiu BioWare:

"Je ironií, jak mnozí shazují animace ve hře, když jsou přitom všechny nově udělané. Studio používá úplně nový (locomotion) systém pro pohyby postav, který je podobný tomu, o co se pokouší UbiSoft ve For Honor."

Dle insidera si prý máme všimnout, když Ryder ve videu mění rychlosti pohybu a otáčí se. Má to být systém přirozených pohybů těla, který má nohy zamčené na zemi, a horní část těla se hýbe stejně jako ve skutečnosti. Díky tomu prý animace vypadají lépe než v kterékoli starší hře od BioWare.

Výše ještě nový artwork, Mass Effect Andromeda má vyjít v prvním čtvrtletí 2017 pro PC, PS4 a X1 (Alza.cz).

Watch on YouTube

Read this next