Reakce EA Czech k SimCity: Většina hráčů už nemá potíže
Také překládají oficiální blog o tom, co se zrovna řeší.
Vlastní zpráva - I v návaznosti na včerejší komentář se zkušenostmi dvou redaktorů a na situaci s hrou z minulého týdne dnes Eurogameru poskytl oficiální reakci ke kauze SimCity marketingový manažer EA Czech pro ČR, Slovensko a Maďarsko, Slavomír Benko:
"Väčšina hráčov už žiadne komplikácie nezaznamenáva a bez problémov si môže užívať túto vysoko oceňovanú hru. Ako si sami iste všimli, situácia sa zlepšuje takmer z hodiny na hodinu. Aktuálnym zdrojom informácií je napríklad česká verzia oficiálneho blogu, ktorá zhŕňa aktivitu štúdia v tomto smere. Od víkendu navýšilo počet serverov na súčasný počet 24, vylepšilo výkon (SW a HW) už polovice starších serverov a pokračuje s prácami na ďalších, vydáva aktualizácie na klientskej strane hry a podobne. Počiatočné komplikácie nás mrzia, ďakujeme hráčom za trpezlivosť a intenzívny záujem o SimCity."
Na zmiňovaném blogu například dnes hovoří pomocný producent o spuštění serveru v Jižní Americe. Nebo že se zabývají postupným zkvalitňováním hratelnosti, resp. problémy některých hráčů s přerušováním průběhu obchodování a neukládání kompletního postupu u některých měst, což by mohla být ta věc, o které psal Agarwel v komentáři.
Lucy Bradshawová, hlavní viceprezidentka studia Maxis, už v neděli prohlásila: "Jsem velmi ráda, že mohou oznámit prakticky kompletní vyřešení hlavních problémů souvisejících s přístupem do SimCity a jeho hratelností. Hráči jsou nyní schopni dostat se ke svým městům již více než 8 miliónů hodin herního času a míra padání hry od prvního dne poklesla o 90 %."
I z vašich komentářů pod všemi články - kde většinou z principu bývají nejhlasitější ti nespokojení, zatímco ta mlčící většina buď SimCity nehraje nebo s ním nemá problém - se zdá, že situace se SimCity se průběžně o něco zlepšuje. A že čím dál více lidem se daří normálně hrát po delší časové úseky nebo už netrpí takovými frontami při připojování na servery, ačkoli i v neděli večer jsme zažili půlhodinovou frontu na server s naším rozehraným městem, čili k dokonalosti to má stále ještě daleko. Vyplatí se i sledovat ohlasy běžných hráčů na oficiálním Facebooku, kde se dnes baví třeba o čím dál horším vyhledávání rozehraných regionů, o čemž rovněž pojednával náš komentář.
Dle všeho tedy se SimCity půjde o běh na delší trať, viz komentář Johna Walkera z RPS citovaný prestižním Forbesem nebo pár hodin starý tweet redaktora Kotaku Kirka Hamiltona, který údajně nebyl schopen hrát od nedělního rána kvůli frontám, chybějícím městům nebo havarujícím serverům: "SimCity bylo spuštěno přesně před týdnem. Pro oslavu přikládám screenshot mého nynějšího města" [s typickou chybovou hláškou, soubor nazvaný "Mé město je fuč"].