Režisérský střih OnRush
O závodech zajímavěji.
Když člověk viděl koncem února poslední trailer z Onrush (Alza.cz), řekl si něco jako "OK, dobrý, jdu dál", aniž by byl nějak extra nadšen, na rozdíl od vyplazeného jazyku u Motorstormu při startu PS3.
Šéf tvůrců Paul Rustchynsky, který je podepsaný i pod DriveClub, správně pochopil, že je potřeba přidat něco navíc a přinesl speciální "režisérský střih" toho samého, kde upozorňuje na to, čeho si máte všímat nebo co právě sledujete - vše opět na trati Sanctuary Shore a se systémem Stampede.
Mluví o intenzivní bitvě 24 vozidel na scéně, možnosti alternativních cest po seskočení ze skály, odpálení soupeřů od sebe za pomoci speciálních schopností. Dále zachycuje motorku, což je počítačem řízené "křoví", nebo použití boostu za skoku. V těchto závodech to totiž není jen o honbě za prvenstvím v cílové pásce, ale prý hlavně o manévrech a osobnosti každého auta.