Skip to main content

Rané ohlasy na plnou verzi Ghost Recon Wildlands

+ startovní trailer, ovladače...

Nikdo z předních herních webů si včera netroufl psát (publikovat) recenzi takové velké hry s rozlehlým otevřeným světem, nabízejícím stovky hodin hraní, po pouhých dvou dnech testování (kvůli pozdnímu dodání kódu od UbiSoftu až koncem minulého týdne).

Všude - ať už jde o GameSpot, IGN, PC Gamer či jiné pobočky Eurogameru - zatím mají pouze "průběžný názor" po kratším hraní plné verze, takže na finální verdikty je teď, v den oficiálního vydání, ještě příliš brzy. To spíš koncem tohoto týdne, dojmy po víkendu hraní jsme tu už měli.

Jistým ukazatelem kvality Ghost Recon Wildlands (Alza.cz) jsou uživatelské recenze na Steamu, které jsou "velmi kladné".

Watch on YouTube

Běžní hráči tam chválí celou řadu věcí: optimalizaci oproti betě (ve hře je benchmarkový mód, výsledky zde), podobnost s Far Cry, The Division či Just Cause, obrovskou dynamickou mapu k objevování, svobodu v řešení situací, fyziku, kupu vedlejších misí, možnosti přizpůsobení postav, úžasnou grafiku i na nižší detaily. Downgrade oproti E3 demu prý prakticky nenastal.

Některým se naopak nelíbí, že to není ta pravá hra ze série Ghost Recon (stejná jako předchůdci) či že to není druhé GTA5, protože se hratelnost v některých věcech odlišuje ani není tak vymakané ovládání dopravních prostředků jako od Rockstaru. Systém soubojů je prý někde na pomezí realističnosti a arkády, takový zlatý střed. S funkčností co-opu, který lze aktivovat kdekoli v prostředí, prý žádný problém není, to spíš některým redaktorům vadí, že hra jede podle osvědčené formulky a není moc originální. GameSpot odhaduje nutnou dobu na dohrání kampaně na 30-40 hodin.

V noci na dnešek, kdy byla plná hra oficiálně zprovozněna, mělo docházet k technickým potížím se servery UbiSoftu, jak reportují někteří naši čtenáři. Ale zdá se, že to bylo spíš výjimečné či krátkodobé, protože nikde ve světě se o tom masivně nepíše:

AMD jinak dnes uvolnili nové ovladače Radeon Crimson ReLive Edition 17.3.1, které mají zlepšit výkon právě v Ghost Recon Wildlands - byť se uvádí jen o maximálně šest procent (na Radeon RX 480, oproti 17.2.1).

Read this next