Rage je steak, ostatní jsou McDonalds
id: pokračování jsou kritizována neprávem.
Barvité přirovnání nabídl kreativní ředitel Tim Willits z id Software, když prohlásil, že Rage je jako steak, zatímco ostatní jsou McDonalds.
Přirovnání padlo v rozhovoru pro OXM, kde byl Willits dotázán na to, zda bylo v případě Rage moudré upustit od tradičního death match multiplayeru, který id Software v podstatě vynalezlo. Klasické multiplayerové střílečky jsou přece nejhranější.
"Máte pravdu, že po tomhle je obrovská poptávka. Ale je to jako McDonalds. McDonalds je na každém rohu a já ho mám rád, ale nechci tam jíst každý den. Někdy si prostě musíte dát steak," řekl Willits pro OXM.
id Software mají kromě steaků rádi také pokračování. Ta jsou podle šéfa id Todda Hollensheada neprávem kritizována, velmi často pro absenci originality. Hollenshead si myslí, že i v pokračování lze udělat spousty originálních věcí, pokud je člověk konzistentní a věrný univerzu původní hry.
"Skvělou věcí na pokračování je fakt, že pokud máte dost lidí, kterým se líbila vaše předchozí hra, tak si chtějí koupit i další díl. Neuspokojilo je to naplno a chtějí toho víc. Což znamená, že jste udělali něco správně. Proč to tedy všechno vyhodit a pokaždé začít úplně od začátku?," řekl Hollenshead Eurogameru.
id se pokračování rozhodně nebojí - máme už čtyři Quake hry, chystá se čtvrtý Doom a před pár dny id neformálně potvrdili i pokračování Rage.