RAGE je dokončeno
A úryvek z našich dalších dojmů.
Už ne John Carmack, ani Tim Willits ani prezident id Software Todd Hollenshead. Doba se změnila, teď už dřímá otěže jejich majitel, Bethesda (resp. Zenimax), což se projevilo i při posledním oznámení.
"Protože se mnozí z vás ptali - RAGE je dokončeno a odesláno do lisovny. Hraju ho každou noc a vychutnávám si ho," napsal PR manažer Bethesdy Pete Hines na Twitteru.
Američtí hráči se dočkají 4. října, ti evropští 7. října. Připomínáme, že RAGE u nás vyjde v češtině, kterou pro Cenegu vytvořil Comgad.
Ještě před recenzí tu budeme mít další dojmy z rozehrání, tentokrát od Miloše Bohoňka, z nichž pochází následující úryvek:
Vězte, že nejde o striktně lineární koridorovou střílečku, kde by vás designéři z id Software - jak bylo doposud jejich zvykem - vedli jasně za ručičku vpřed. Soudě dle úvodní hodiny a půl, hráč určitou volnost dostane. Hned zkraje hry jsem se mohl projíždět kaňonem na terénní čtyřkolce a brzy na to jsem již sháněl v bandity okupované autodílně nakradené součástky do buginy, kterou mi jeden virtuální známý slíbil opravit (a nedlouho nato na ní i namontovat nějaké ty kvéry a postranní bodáky jako ze starořímských koňských povozů).
Navíc vzhledem k tomu, že úkolů a misí dostávaných skrze interakci s NPC jsem měl aktivních klidně několik najednou, existovala možnost vybrat si pořadí jejich plnění. V tomto RPG záblesku však neradno hledat nic hlubšího; žádné zkušenostní body a levely tu nejsou, stejně tak zde neexistují větvené dialogy či možnost rozmluvu jakkoliv ovlivňovat (vyjma "práci beru / neberu"). Stále tu přeci mluvíme o hře, jejíž rodičovské studio formovalo žánr FPS... [více v kompletních dojmech koncem září, jiné dojmy už máme zde]