Quantic Dream si budou hry vydávat sami i ostatním
+ 23 let studia.
Francouzské studio podepsané pod Heavy Rain, Beyond či Detroit, které na letošní rok avizovalo řadu novinek, oznámilo první z nich na blogu.
Rozhodlo se, že své příští hry si bude raději vydávat svépomocí než se dohodnout s nějakým vydavatelem, který by do toho moc mluvil a muselo by se s ním dělit o zisk.
Poprvé v třiadvacetileté existenci tedy budou Quantic Dream fungovat jako nezávislé studio, které má schopnost činit vlastní kreativní a marketingová rozhodnutí.
Prý není žádným tajemstvím, že designér David Cage nebyl zrovna nadšen, když se kvůli propagaci starších her Nomad Soul a Fahrenheit musely měnit.
Není jasné, nakolik tomuto kroku pomohly nedávné PC porty posledních tří PS3/PS4 exkluzivit svého času pro Sony, že se na nich vydělala spousta peněz, nebo zda za tím vězí nějaký nový investor.
Firma každopádně nadále hodlá pokračovat v tvorbě "trochu jiných zážitků", než jsme zvyklí od ostatních, které budou hry vnímat jako interaktivní médium se svobodou vyjádření hodnot humanismu, solidarity a inkluze.
Krom toho budou Quantic Dream nově vydávat hry od ostatních autorů, do nichž investují své peníze a poskytnou jim pomoc při vývoji originálních projektů a naplnění talentu.