Skip to main content

Původní směrování DOOM 4 bylo moc jako Call of Duty

id Software přiznali důvody.

Není to nějaká šokující novinka, ostatně vyplývalo to už z různých úniků před lety. Ale je to poprvé, co přímo lidé z id Software oficiálně přiznali konkrétní důvody, proč se rozhodli vývoj zrestartovat, což nakonec vedlo k úspěchu letošního dílu (Alza.cz).

Původní vize pro DOOM 4 byla ve stylu Call of Doom. Měl to být filmovější zážitek, s větším důrazem na příběh, s více postavami okolo vás v průběhu hry a také v jiném prostředí, na Zemi.

Watch on YouTube

Producent Marty Stratton to uvedl pro pořad NoClip: "Neměli jste pocit, jako že hrajete DOOM. Když jsme to zkoumali zeshora zezdola, nepůsobilo to kvůli příběhu a rozsahu jako hra z rodiny DOOM, jakou by fanoušci chtěli."

Hra prý měla být podle staré vize více realistická a měla pojednávat o globálním dopadu invaze pekelníků na Zemi. Šlo o větší příběh, který však nebyl věrný myšlence originálu, která byla jen o jednom chlapíkovi, který se zapojí do něčeho velkého.

Read this next