Skip to main content

Pětina majitelů Diablo 3 si už koupila datadisk

Blizzard se pochlubil čísly + Lets Play.

Pouhý týden stačil k tomu, aby Blizzard dokázal prodat koncovým zákazníkům 2,7 milionu kusů datadisku Reaper of Souls pro Diablo 3 pro PC a Maca. Jedná se o součet krabicovek a digitálních verzí: jaký je mezi nimi poměr, to bohužel neprozradil.

Vzhledem k tomu, že původní hru má doma za ty necelé dva roky od vydání nějakých 15 milionů lidí, značí to, že po přídavku hned na začátku sáhl každý pátý z nich, což je obrovský úspěch. Na druhou stranu zase není divu, viz chvála v naší poctivé recenzi z minulého pátku.

Závěrečný boss pátého aktu z Reaper of Souls padl už 1,5 milionkrát. Čili pokud bychom nezohlednili něčí opakované hraní a existenci takřka nekonečného Adventure módu, většina majitelů už hru stihla pokořit. To je pro autory opět výborné vysvědčení, vzhledem k zhruba patnáctihodinové délce příběhu.

Poslední dnes zveřejněný údaj se týká streamovací služby Twitch, která momentálně zažívá nebývalý rozmach zejména díky implementaci do konzolí. Jen v den vydání tam datadisk zařídil 2,4 milionu shlédnutí.

Podle všeho se velmi dobře prodával i v České republice. Distributor ABC Data o něm sice neposlal médiím jedinou tiskovku, což suplovalo několik tweetů Martina Schovance z Xzone, kde ho stále mají skladem i ve sběratelce: "Pomalu každá druhá předobjednávka byla [krátce před vydáním] na Diablo 3: Reaper of Souls. Sledovat online na iPadu, jak naskakují tržby z právě probíhajícího zahájení prodeje, je ... velmi uspokojující."

Nové Lets Play video od Eurogameru:

Watch on YouTube

Read this next