PSP prý hráče mátlo, Vita na to půjde jinak
Sony mění strategii. Pomůže jí to?
Sony mění strategii pro marketing a propagaci nadcházejícího handheldu PlayStation Vita. PS Vita, coby nástupce PSP, nemá lehkou pozici a vstupuje na přeplněný trh.
Podle prezidenta SCEE Jima Ryana prý původní PSP mohlo hráče mást tím, že se jej snažila Sony propagovat jako multifunkční přístroj. V případě PS Vita se chtějí poučit z minulosti a nový handheld tak propagovat jako primárně herní zařízení.
"V případě PSP jsme tehdy hodně mluvili o přehrávání videí a dalších multimediálních funkcích. Myslím, že jsme tím asi uživatele mátly a ti pak nevěděli, k čemu ten přístroj vlastně sloužil. S PS Vitou jsme se zaměřili na jasné sdělení. Říkáme, že to je primárně herní zařízení. Od počátku to bylo ve vývoji jako herní zařízení. Nejlépe se na tom hrají hry," řekl Jim Ryan v rozhovoru pro Oficiální PlayStation Magazín.
Ryan ještě dodal, že PS Vita má samozřejmě i všechny další multimediální funkce, které mělo předchozí PSP a všechny tyto funkce má PS Vita zvládat mnohem lépe.
Přijde vám na konci roku 2011, v době iOS a Androidu matoucí, že jedno zařízení zvládá širší spektrum funkcí?
Apple své produkty bez problémů propaguje jako multifunkční, multimediální zařízení: