PS5 ovladač vychválil i xboxový boss, který vyhlíží herní aplikaci do chytrých TV
+ konzole už umí Variable Refresh Rate.
Prakticky každý, kdo si už novou konzoli od Sony osobně vyzkoušel, je nadšen z DualSense a považuje ho za hlavní přínos.
Chválu si ovladač k PS5, který mimochodem začal nedávno podporovat Steam, vysloužil také od xboxového bosse Phila Spencera.
Prý Sony za tento pokrok s DualSense aplauduje - v rozhovoru pro The Verge výslovně prohlásil:
"Neříkám to jen kvůli specifikám ovladače, nýbrž i kvůli snaze o inovace ve všech oblastech, kde to je možné. Všichni v herní branži bychom se měli od sebe vzájemně učit a tlačit na pokrok, ať už jde o obchodní modely jako Game Pass, nebo způsob ovládání, jaké svého času přineslo Wii, což pak nás inspirovalo ke Kinectu a Sony k PlayStation Move. Týká se to třeba i virtuální reality nebo dalších věcí, kde to chce promyslet, jestli se stanou standardem a budou je hráči vyhledávat".
Spencer také předpovídá, že do roka (do 12 měsíců odteď) by se mohla objevit aplikace Xboxu pro chytré televize, která by umožnila streamování konzolových her z cloudu (Project xCloud). Má to být možné díky tomu, že TV už není jen ta stará bedna pro zobrazování signálu, nýbrž pořádná mašinka, která toho zvládá opravdu hodně. Jak říká, výpočetní výkon v jeho domácnosti se každým rokem zvyšuje, stejně jako se zlepšuje rychlost internetu a streamování, takže hraní bude příští oblastí, která z toho bude těžit.
Sony jinak údajně přidala do PlayStation 5 podporu funkce VRR (Variable Refresh Rate) pro plynulejší hraní na monitorech či TV, které si s tím rozumí.
Zjistil to tento člověk na Redditu, dle nějž se tak stalo v nejnovějším updatu a ukazuje to v praxi v Call of Duty, ale zatím to nebylo nikde oficiálně oznámeno, což je podezřelé.