První recenze Someday You'll Return shrnuta. Proč to má být nářez?
+ co bylo v březnové verzi pro LEVEL nehotové?
Když časopis LEVEL během března recenzoval českou hru Someday You'll Return, ještě nemohl vědět, že pak dojde k jejímu odkladu z dubna na květen. Pokud by to tehdy nehrotil a nechal si ji až do příštího nepravidelně vydávaného čísla (koncem května), možná by to působilo na čtenáře, že ji má měsíc a půl od uvedení velmi opožděně (viz Časopis LEVEL mění strukturu i některé autory).
V důsledku vyřčeného a koronavirové krize je časopis zatím stále tím jediným na světě, kdo už tento český psychologický thriller od domácích CBE Software zhodnotil.
Ač šlo ještě o nehotovou review-verzi s řadou známých nedostatků, přesto Pavel Dobrovský neváhal dát maximální hodnocení, které LEVEL označuje jako "Nářez", jakýsi ekvivalent známky 5/5.
"Oproti finální verzi tam chyběla spousta audia, několik částí nebylo úplně dokončených a chybělo mnoho detailů, na kterých děláme nyní," vysvětlil Eurogameru jeden z tvůrců Lukáš Medek.
Potěšilo ho nejvyšší možné hodnocení a to, že se recenzentovi líbil hlavně příběh a jeho podání - včetně různých interpretací a symbolismů. Stejně tak byla chválena grafika a způsob, jak jsou ve hře udělané překážky, hádanky a samotný průchod prostředím (horolezectví, herbalismus, akčnější pasáže).
"Ze záporů byly v LEVELu výhrady ke stealthu (neupřesněné), asi převážně tím, že ten byl ještě [v březnu - pozn.red] docela zabugovaný a na nápravě pracujeme," dodal člen malého studia CBE Software.
Klíče k finální verzi Someday You'll Return proto raději všem médiím rozešlou až zhruba týden před vydáním (5. května), aby byla hra co nejvíce vyladěna.
Do té doby se podívejte ná pátý vývojářský deníček, v němž autoři hovoří o svých oblíbených momentech ze hry a je to prokládané řadou nových záběrů: