První recenze Dragon Age Origins
Game Informer ocenil atmosféru a trvanlivost.
Game Informer, největší herní časopis na světě, změnil logo a překopal webové stránky, kam bude nyní dávat více obsahu z papíru. Aby je patřičně zviditelnil, vyškemral si u Electronic Arts svolení k zveřejnění světově první recenze Dragon Age Origins měsíc před jeho vydáním.
Tomuto očekávanému titulu udělil nijak nepřekvapivé hodnocení 90% a verdikt zní: "Mistrovský návrat k podžánru RPG, na němž BioWare vyrostli".
Co se z článku dozvíte objevného? Vyjukaná kamera vás prý může zpomalit ve víru bitvy a managment inventáře trochu pije krev, ale jinak má uživatelské rozhraní fungovat výborně.
Pochvalu Game Informer vystřihl uměleckému ztvárnění prastarého fantasy světa, ačkoli grafika samotná nepředstavuje současnou špičku. Ve hře má být hodně nadabovaných hlášek a atmosférický soundtrack, v němž nenajdete žádnou metalovou skladbu, narozdíl od onoho traileru.
Souboje jsou vším jen ne hack & slash. Recenzentovi připomínají systém Final Fantasy XIII, nebo ještě lépe řečeno puzzle, kdy musíte pečlivě vážit každý svůj budoucí tah a kalkulovat cestu k vítězství. Výpady části vaší skupiny lze vést s pauzováním, zatímco zbytek nastavit na autopilota.
Dlouhatánská trvanlivost Dragon Age je patrná už jen z úvodu hry, který existuje v šesti různých verzích podle toho, kterou postavu si zvolíte. Proběhnutí hlavního příběhu má podle Game Informeru zabrat 40 hodin, ale poctiví hráči mohou dosáhnout až 70 hodin. Nezastavit se u vedlejších úkolu by však byla škoda, protože nejsou jen o získávání zkušeností a sbírání předmětů. Hráč prý nabývá pocit, že ovlivňuje chod herního světa.
V další recenzi od polského časopisu CD Action získala hra 85%.