První real-time strategie s raytracingem předvedena
Viking City Builder obdobou Assassins Creed Valhalla.
Roslagen, jediný tvůrce této hry, nám poslal novou várku screenshotů a trailer předvádějící Viking City Builder.
Půjde o první real-time strategii s raytracingem, který zajistí hezčí grafické efekty a uvěřitelnější virtuální svět.
"Raytracing generuje přesnější a realističtější podívanou než tradiční metody nasvícení scény ve hrách. Také vezme v potaz fyzický aspekt světa a dokáže simulovat různé odrazy apod."
Jak dodává, negativnem je určitý dopad na výkon hry, ale díky podpoře DLSS2 bude zajištěna mnohem větší plynulost a také vyšší kvalita obrazu. Vše šlape na Unreal Engine, který prý disponuje potřebnými schopnostmi a technologií. Autorovi se též zamlouvá, jak renderuje světlo na každém pixelu či jak simuluje interakce s objekty v prostředí.
Podle popisu na produktové stránce na Steamu půjde o takovou obdobu Assassins Creed Valhalla, čili hrajete za Vikingy, kteří se snaží dobýt Evropu. Jejím původním obyvatelům se to samozřejmě ani trochu nelíbí a snaží se získat své území zpět.
Budete tu stavět své osady, snažit se přežít a sestavit početnou armádu, která zajistí přístup k surovinám. Pak budete obhospodařovat ekonomiku, určovat práci jednotlivým profesím či se vypravíte na dobrodružství po moři nebo řekách.