Skip to main content

První informace o Bodycount

FPS střílečka od tvůrců Black.

Codemasters oficiálně potvrdili práci na FPS střílečce Bodycount, kterou vytváří stejný tým lidí jako Black, což byl FPS hit pro Playstation 2 a Xbox z dílny EA. Bodycount bude k dostání na PS3 a X360 počátkem roku 2011.

Podle tiskové zprávy bude Bodycount podobně jako Black spíše arkádová střílečka, která se ani příliš nebude snažit působit realisticky. Ve hře jsou slíbené i multiplayer a kooperativní hra. Vše bude postaveno na EGO enginu od Codemasters, na němž běžel Operation Flashpoint: Dragon Rising nebo závody DIRT 2.

"Všichni jsme fanoušci žánru FPS a věříme, že se dá do něj stále přinést něco nového," říká Stuart Black, otec původní hry Black a kreativní ředitel Bodycount. "V Bodycount se vše točí okolo nábojů a toho, jaký mají vliv na svět." Bodycount totiž očividně bude využívat naprosto zničitelné prostředí, takže se hráči ani nepřátelé nebudou moct schovávat za nerozbitné překážky.

V galerii máme první dva oficiální obrázky z Bodycount. O tom, kdo se na hře podílí, čtěte ve starším článku, na nějž pak navázala jejich silná slova, že většina současných stříleček má být velmi nudných.

Read this next