První info o Unreal Engine 4
Až milion částic na obrazovce + životnost na dalších 10 let.
První konkrétní info o Unreal Enginu 4 přinesl (jako prakticky všechno o tomto víkendu) červencový Game Informer. Jeho redaktoři zahlédli první technologické demo UE4, které běželo na stroji s jedinou grafickou kartou GeForce GTX 680.
Epic během vývoje enginu samozřejmě komunikoval se všemi hlavními výrobci hardwaru, od Intelu až po AMD, aby společně vymysleli roadmapu.
Mezi hlavní přednosti U4 má patřit dynamická technologie Lens Flair a schopnost vyprodukovat až milion částic naráz na obrazovce bez toho, aniž by bylo výrazněji zatíženo GPU. A samozřejmě se počítá s parametry next-gen konzolí, protože "next-gen konzole budou o víc věcech, než jen kvalitnější grafice," avizuje tajemně Epic.
Unreal Engine 4 je designovaný tak, aby herním designérům umožnil co největší kontrolu nad hrou. Sami budou moci například editovat a rekompilovat zdrojový kód, aniž by museli opouštět editor. Stejně tak půjde v interfacu dělat drobné programátorské či vizuální úpravy bez toho, aniž by se museli volat specialisti.
A na závěr to nejdůležitější: UE4 počítá a s takovou životností, aby se na trhu udržel celou další dekádu, tedy celý příští konzolový cyklus. Více čekejme na E3.