Skip to main content

Painkiller: Resurrection se přiblíží Unrealu

Jak dopadla improvizovaná předváděčka?

JoWood nám na raně červnovém veletrhu E3 předvedl také svoji nadcházející střílečku Painkiller: Resurrection, která, ač povahou datadisk, ke spuštění nebude vyžadovat vlastnictví původní hry.

"Jak můžete sami vidět, snažíme se stylově přiblížit prvním dvěma dílům Unrealu," říkají tvůrci. Hrdina v předváděčce běhal vnitřkem gotického chrámu a občas zařezával ještě ne úplně reakceschopné nepřátele, vzhledem někde napůl mezi divokými prasaty a zmutovanými skřety z Pána prstenů. Musíme jim ale dát za pravdu, protože Unrealu se hra vzdáleně podobá i vizuální podobou či modely jednotlivých zbraní.

"Zahrajete si celkem tři kapitoly, z toho každá bude mít po čtyřech nebo pěti levelech," upřesňují vývojáři. "Na konci každého na vás čeká menší boss, na úplném konci hry samozřejmě jeden obrovský. A samozřejmě to všechno budete moci hrát sólo anebo kooperativně."

Na to, že hra běžela na notebooku s grafickou kartou GeForce 8600GS, žádné trhání nehrozilo a plynulý framerate se zdál příslibem záživných multiplayerových klání.

"Přitom zrovna na grafice jsme si dali záležet," připomínají tvůrci. "Implentovali jsme fyzikální engine Havok, přidali odrazy na vodě i dynamické nasvícení." Důkazem toho je i barokní kopule chrámu, v němž se hrdina ocitá na konci předváděčky.

Na to, aby si člověk udělal opravdový první dojem, to bylo příliš málo, potenciál ale nový Painkiller rozhodně má. Uvidíme koncem roku.

Read this next