Skip to main content

První detaily o Mortal Kombat pro VITA

Dotykové fatality, ale zadní dotyky nebudou.

Kreativní ředitel studa NetherRealm, Ed Boon, prozradil v rozhovoru pro oficiální PlayStation Blog, že připravovaný Mortal Kombat pro VITu bude plnohodnotný Mortal Kombat z loňského roku. Bez žádných kompromisů a navíc speciálně upravený pro specifické funkce VITy. Chybět nebudou ani stahovatelné postavy.

Co se týče grafického zpracování, tak je hra změněná jen mírně. Vývojáři prý museli snížit počet polygonů, ale na displeji VITy to údajně vypadá tak dobře, až byli sami překvapeni. Celá hra bude i na handheldu běžet v 60 snímcích za sekundu.

V Mortal Kombat pro VITu mají být rovnou dvě Challenge Towers - podle Boona jsou právě ideálním prvkem pro mobilní hraní. Jednoduché krátké seance, žádné dlouhé vysedávání. Druhá Challenge Tower bude mít přes 150 výzev a spousta z nich má využívat funkce specifické pro VITu - akcelerometr, dotykový displej a další.

Na unikátní dotykovou plochu na zadní straně přístroje ale zapomeňte.

"Se zadní dotykovou plochou jsme experimentovali, ale nakonec jsme se rozhodli, že ji nevyužijeme. Budeme hodně využívat dotykovou obrazovku, a to jak ve výzvách, tak při klasickém hraní. Do toho jsme vložili opravdu kus práce," řekl Boon.

A jak se bude dotyková obrazovka používat? Když se dotknete X-ray měřiče, tak se aktivuje X-ray útok. Pro fatality pak můžete "přeseknout" obrazovku (např. od sebe, nahoru), čímž aktivujete fatalitu. Některé obtížnější fatality jsou prý díky dotykovému systému jednodušší.

Detaily použití akcelerometru Boon bohužel neprozradil. Řekl ale například, že hraní mezi PS3 verzí hry a VITA verzí hry možné nebude.

A hra se, navzdory některým spekulacím, skutečně nebude jmenovat Mortal Kombat Vitality. "Ano, bude se to jmenovat pouze Mortal Kombat. S Vitality někdo přišel jako se vtipem, který tak nějak zůstal, ale hra se bude jmenovat jen Mortal Kombat," upřesnil Boon.

Jak se tvoří fatality v Mortal Kombat.

Read this next