Průzkum: Kdy vám Diablo 3 běželo a kdy neběželo?
Pomožte nám zmapovat statistiku výpadku serverů za úvodní týden.
Původní zpráva - Kontroverzní to hra. Na jednu stranu nejrychleji prodávaná všech dob s více než 6 miliony prodaných kusů, nepochybně i díky nezpirátění a jedné z nejsilnějších možných značek. Na stranu druhou po právu terčem kritiky od hráčů i novinářů za časté výpadky serverů znemožňující užívání produktu či kvůli nabourání hráčských účtů.
Jenže, zná vlastně někdo přesnou statistiku, kolik hodin od spuštění o půlnoci v úterý 15. května evropské servery běžely a kdy naopak byly spadlé, kvůli čemuž nešlo hrát ani singleplayer? Bez něčeho takového je hovoření o Diablo 3 coby nespolehlivě fungující hře pouhou mediální zkratkou, která není podložená konkrétními fakty.
Blizzard z pochopitelných důvodů dlouhodobé statistiky provozu či výpadků svých serverů raději nezveřejňuje, ačkoli je interně určitě má, ani jsme je nenašli nikde na internetu. Jen ten známý ukazatel se zeleným a červeným světlem, jestli jsou právě teď nahoře nebo dole. K tomu mimochodem už dokonce vznikly speciální aplikace pro iPhone a Android, abyste nemuseli vstávat z gauče pro zjištění, že zrovna hrát nemůžete, což svědčí o závažnosti problému.
Pokoušíme se zde proto zmapovat, kolik procent času za ten uplynulý týden a kousek evropské servery běžely a šlo na nich hrát bez vykopávání do hlavního menu s Errorem 37.
V diskusi pod tímto článkem se podělte, kdy vám Diablo 3 fungovalo a kdy naopak nešlo používat?
Zatím jsou doložené nebo známé jen výpadky celou noc po půlnočním spuštění, pak ve dnech 15. a 16. května ve večerní špičce, několik kratších údržeb serverů uprostřed minulého týdne a pak asi čtyři hodiny minuilý víkend. Pokud se sejde dostatečný vzorek, vytvoříme na jejich základě graf funkčnosti hry - všem respondentům dopředu děkujeme.