Skip to main content

Prototype 2 s předělanými upgrady

Hlavně na to se tvůrci zaměřili.

V časopise EGM vyšlo velké exkluzivní preview na Prototype 2, které obsahuje pár nových informací.

Designový ředitel Radical Entertainment Matt Armstrong říká, že se hlavně zaměřili na vylepšování postavy. Už zpočátku bylo jasné, že v Prototype 2 nebude nenáviděný Move Store, ale něco jiného. Teď už to Armstrong upřesnil.

"Když jsem hru po vydání znovu hrál a zabil jsem prvního bosse, odemklo se mi 21 nových schopností. Nemohl jsem pochopit, že jsme v téhle podobě hru vydali. Nedokážu si představit, že existuje jediný hráč, který by u toho seděl a všech 21 schopností si pročítal a hodnotil, která se mu bude hodit nejvíc. A pak ji navíc nějak opravdu využíval ve hře," řekl pro časopis. Podle jeho slov to bylo jako vysypat kyblík s kostičkami LEGO na podlahu a říct hráči, aby si některou z nich vybral.

Tentokrát se vylepšování bude doplňovat zabíjením nepřátel a najít lze upgrady v podzemních kobkách. Pokud hráč u takové infikované kobky bude v blízkosti, pozná to podle světla vyvěrajícího ze země. Heller pak může odházet těžké věci a uvolnit si tak do kobky cestu. EGM například vidělo takové vylepšení nožů, které Heller používá. Neprojevilo se to jen na statistice, ale také vizuálně - byly větší.

Ve hře budou také perky s mutacemi podobné perkům v Call of Duty. Máte jen omezený počet na různé perky a když nějaké získáte, musíte tedy hodně zvážit, zda je opravdu chcete. "Pořád bude k dispozici více mutací než na kolik jich máte místo," říká dále Armstrong. "Takže musíte opravdu vybírat."

Prototype 2 by mělo vyjít pro PC, PS3 a X360 v roce 2012.

Read this next