Skip to main content

Propojení singlu a mulťáku Mass Effect Andromeda

Už nepovinné.

Možná si ještě pamatujete na zádrhel minule, kdy k dokončení hry na sto procent a ovlivnění závěru bylo potřeba zahrát si online. To už nyní BioWare nehodlají opakovat, ale jinak je na konceptu stále znát, že vývojem hry je pověren tým odpovědný za mulťák ve trojce.

V Mass Effect Andromeda (Alza.cz) má být silnější pouto mezi MP a příběhem, tentokrát však pouze volitelné pro toho, kdo o to stojí. MP už zde nebude nutný ke zkompletování příběhu.

"Ve hře je tzv. systém Strike Team, který dovoluje přecházet mezi singlem a mulťákem přímo během hraní, ačkoli tam pořád existuje nahrávací obrazovka. Vše je vyprávěním propojeno, takže to dává smysl. Točí se to kolem většího příběhu na téma, co se děje v Heliosu, ale nebudeme vás do MP misí nutit," slíbil producent Mike Gamble pro Kotaku.

Andromeda jinak nebude mít zamčený framerate ani podporovat mody v den vydání (možná později v reakci na ohlasy hráčů), potvrzeno je jen to, že si poradí s ultra širokými monitory.

Plány ohledně avizovaného MP betatestu oznámí studio koncem tohoto měsíce, tudíž lze tipovat konání někdy v únoru. Nepřehlédněte také včerejší souhrn jiných drobků o hře.

Read this next