Skip to main content

Proklepnutí 4K patchů pro DOOM

Analýza Digital Foundry.

Loňský DOOM, momentálně na Alza.cz pro konzole zlevněný na 699 Kč, dostal koncem března důležitý patch.

To samozřejmě znamenalo pro kolegy z Digital Foundry vhodnou příležitost, proč ho znovu proklepnout a zjistit rozdíly mezi oběma konzolemi.

Na PS4 Pro nyní hra od id Software a Bethesdy používá dynamické rozlišení mezi 2133x1440 až 2560x1440. Na Xbox One X též sází na dynamické rozlišení, ale vzhledem k jeho většímu výkonu je vyšší - mezi 2688x1512 až 3840x2160.

Co se týče framerate, tam si není nač stěžovat, protože se drží velmi blízko ideálních 60fps. V průměru jde o 57,8 fps na konzoli Sony a o 59,1 na stroji Microsoftu.

Podívejte se na kompletní test opatchovaného DOOM zde:

Watch on YouTube

Read this next